U ziet nu uw nieuwe Helpcenter. We hebben dit opgevuld met tijdelijke inhoud zodat u snel aan de slag kunt gaan. Voel u vrij deze inhoud te bewerken of verwijderen.
Het Helpcenter is ontworpen als volledige self-service supportoptie voor uw klanten. Het Helpcenter bestaat uit twee delen: een kennisbank en een community. Uw klanten kunnen naar artikelen in de kennisbank zoeken om een taak te leren, of ze kunnen in de community zoeken en andere gebruikers vragen stellen. Als uw klanten een antwoord niet kunnen vinden, kunnen ze een supportaanvraag indienen.
Zie Help Center guide for end-users (Engels) voor meer informatie.
Elke gebruiker in uw community heeft een Helpcenter-profiel (alleen Professional en Enterprise), zodat de leden van de community elkaar beter leren kennen. In profielen vindt u relevante informatie over het communitylid, samen met diens activiteiten en bijdragen aan de community. Profielen geven elk lid van de community ook de mogelijkheid andere gebruikers te volgen en meldingen te ontvangen wanneer die gebruikers een bericht of opmerking plaatsen.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.